maandag 15 oktober 2012

regenboogdoosje [1]

'blauw' doosje...
Het eerste doosje in dit project maakte ik in het kader van regenboogblog, een Instagram project waarbij elke dag van de week één van de kleuren van de regenboog heeft. Vandaag is het dus #blauwemaandag en maakte ik een foto van dit doosje...

... en reclamedoosje

Noot van de blogger... omdat ik al mijn halve leven werkzaam ben in de reclame vond ik het toepasselijk dit project te beginnen met een reclamedoosje. Niet zomaar een reclamedoosje, maar eentje van mijn vaste kunststofdoosjes leverancier Rubox ;) Dit doosje nam ik mee van een verpakkingsbeurs, waar ik mijn contactpersoon in levende lijve ontmoette. 


 ------------------------------------------------------------------------------------
kunststof doosje 95 x 65 x 15 mm | visitekaartje | stukje draad

 

Ik kreeg nog een doos mee op de beurs en hoewel hij te groot is voor dit project wil ik hem toch plaatsen, omdat het een gave doos is waarbij je zelfs zonder de inhoud kunt raden wat er in gezeten heeft...






-----------------------------------------------------------------------------------
actuele informatie over dit project vind je op facebook



2 opmerkingen:

  1. de kop is er af met een voor jouw vertrouwd doosje. Lekker strakke dingetjes zijn dat hè. Dat er maar vele moge volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de inhoud zal hopelijk niet altijd even strak worden, wil daar een beetje van loskomen... maar eerst maar eens rustig beginnen op vertrouwd gebied ;)

      Verwijderen